Zážitková pedagogika a hraní rolí
Zážitková pedagogika využívá příběh a hraní rolí. Jednotlivé role v příběhu mohou hrát jak učitel/lektor, tak žáci. A přímo na vlastní kůži si při plnění jednotlivých úkolů zkouší chování v různých životních situacích.
Hra je jedním ze základních prostředků rozvoje podnikavosti a souvisejících kompetencí. Pro její plnohodnotné využití je však důležitý přenos nabytých znalostí, dovedností a postojů do reálných životních situací. To platí i v zážitkové pedagogice jako takové a je proto důležitá práce s reflexí a zpětnou vazbou.
Lovci podnikavých duchů
zážitková vzdělávací hra pro skupiny dětí ve věku 9 - 12 letHrou a zážitky u dětí nenásilně posiluje jejich komunikační dovednosti, kritické myšlení, emoční inteligenci, týmovou spolupráci, schopnost řešení problémů a řadu dalších, pro osobní i profesní život žádaných \"měkkých dovedností\".
Metoda zážitkové pedagogiky - www.uceniprozitkem.cz
Kurz zážitkové pedagogiky pro učitele a lektory podle metodiky Prázdninové školy Lipnice5 víkendových kurzů provede účastníky praktickým způsobem těmito tématy: Metodika zážitkové pedagogiky (ZP), Hra a další programové prostředky ZP, Reflexe a práce se skupinou v ZP, Tvorba kurzu a dramaturgie v ZP, ZP v osobnostně sociálním rozvoji. \"Víme, co lidé v praxi skutečně využijí a dokážeme je dovést ke změně, která přesáhne časoprostor daného kurzu.\"
Využití digitálních strategických her k přípravě žáků na výzvy 21. století.
Ucelený výukový program založený na principu HRAJ SI - UČ SE - APLIKUJ rozvíjí klíčové kompetence a měkké dovednosti.
Deskové hry a simulace
vhodné pro použití doma i ve škole, pro všechny věkové kategorie
On-line hry a výukové aplikace
výhodou je jejich dostupnost kdykoliv a kdekoliv, kde je internet
Soutěže
dávají možnost srovnat své znalosti a dovednosti s ostatními